GESTIONS TELEMÀTIQUES

 NOM DEL CURS:

GESTIONS TELEMÀTIQUES
Monitora: Marta Cejas Monzó

OBJECTIUS:

  •  Aprendre a gestionar les tramitacions telemàtiques bàsiques (padró, registre d’entrada, vida laboral, ingrés mínim vital, serveis socials, matriculacions…) que es poden fer en diferents serveis públics oferits per Administracions públiques. 

  •    Aprofitar de manera senzilla i segura les possibilitats que ens facilita Internet: Conéixer les principals plataformes de comunicació i participació: Facebook, Instagram i WatshappI aprendre l’ús i funcionament de les aplicacions de videoconferències: “Zoom” i “Google Meet”


ESPAI I RECURSOS:

Aula amb taules, cadires, projector i ordinadors.

CONEIXEMENTS PREVIS RECOMANATS:

Coneixements bàsics d’informàtica

EINES I MATERIAL A APORTAR PER L'ALUMNAT:

Telèfon mòbil

CONTINGUTS:

1.       SISTEMES D’IDENTIFICACIÓ PER A ENTRAR ALS DIFERENTS SERVEIS PÚBLICS OFERITS PER LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES:

 

o   DNIe

§  Què es

§  On puc sol·licitar-ho

§  Com l’instal·le al ordinador

 

o   Certificats electrònics de la ACCV

§  Què es

§  On puc sol·licitar-ho

§  Com l’instal·le al ordinador

 

o   Cl@ve

§  Què es

§  A on puc utilitzar-la

§  Com puc registrar-me

§  Cl@ve PIN i Cl@ve permanent

 

2.       ESTRUCTURA I FUNCIONAMENT DE LES SEGÜENTS SEDES ELECTRÒNIQUES:

 

o   Ajuntament de Gandia (padró, serveis socials, matriculacions i devolució d’ingressos, participació ciutadana, subvencions...)

o   Seguretat Social (afiliació, cotitzacions, prestacions, vida laboral...)

 

3.       PUNT LABORA (el SERVEF)

 

o   Com sol·licitar cita prèvia per a la 1ª inscripció

o   Com renovar el DARDE

o   Com sol·licitar una oferta de treball o formació

METODOLOGIA:

El curs serà principalment pràctic i personalitzat. De la mà de la monitora els usuaris aprendran com gestionar telemàticament les diferents tramitacions bàsiques d’Administració Pública.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario