NOM DEL CURS:
GESTIONS TELEMÀTIQUES
Monitora: Marta Cejas Monzó
OBJECTIUS:
- Aprendre a gestionar les tramitacions telemàtiques bàsiques (padró, registre d’entrada, vida laboral, ingrés mínim vital, serveis socials, matriculacions…) que es poden fer en diferents serveis públics oferits per Administracions públiques.
- Aprofitar de manera senzilla i segura les possibilitats que ens facilita Internet: Conéixer les principals plataformes de comunicació i participació: Facebook, Instagram i Watshapp, I aprendre l’ús i funcionament de les aplicacions de videoconferències: “Zoom” i “Google Meet”
ESPAI I RECURSOS:
Aula amb taules, cadires, projector i ordinadors.
CONEIXEMENTS PREVIS RECOMANATS:
Coneixements bàsics d’informàtica
EINES I MATERIAL A APORTAR PER L'ALUMNAT:
Telèfon mòbil
CONTINGUTS:
1.
SISTEMES
D’IDENTIFICACIÓ PER A ENTRAR ALS DIFERENTS SERVEIS PÚBLICS OFERITS PER LES
ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES:
o
DNIe
§ Què es
§ On puc sol·licitar-ho
§ Com l’instal·le al ordinador
o
Certificats
electrònics de la ACCV
§ Què es
§ On puc sol·licitar-ho
§ Com l’instal·le al ordinador
o
Cl@ve
§ Què es
§ A on puc utilitzar-la
§ Com puc registrar-me
§ Cl@ve PIN i Cl@ve permanent
2.
ESTRUCTURA
I FUNCIONAMENT DE LES SEGÜENTS SEDES ELECTRÒNIQUES:
o
Ajuntament
de Gandia (padró, serveis socials, matriculacions i devolució d’ingressos,
participació ciutadana, subvencions...)
o
Seguretat
Social (afiliació, cotitzacions, prestacions, vida laboral...)
o
Com
sol·licitar cita prèvia per a la 1ª inscripció
o
Com
renovar el DARDE
o
Com
sol·licitar una oferta de treball o formació
METODOLOGIA:
El curs serà principalment pràctic i personalitzat. De la mà de la monitora
els usuaris aprendran com gestionar telemàticament les diferents tramitacions
bàsiques d’Administració Pública.
No hay comentarios:
Publicar un comentario